13. veljače prošle godine polubrat sjevernokorejskog vođe Kim Jong-Una ubijen je nervnim plinom na krcatom aerodromu u Maleziji. U to vrijeme, jedan mladi poduzetnik u Japanu i njegova medijska kuća u počecima, uspjeli su privući veliku pozornost.
Naime, vijest o smrti Kim Jong-Nama prenijela se vrlo brzo u Japanu, ali ne od strane nekih od najvećih medijskih giganta u zemlji, već je to učinio jedan mali startup. JX Press Corp, tvrtka koju je 2008. godine osnovao student Katsuhiro Yoneshige, izvijestio je o ovom incidentu pola sata brže nego što su to učinila „velika imena”, piše Bloomberg. To je učinio iako u svojoj redakciji nema novinara, a kamoli međunarodne urede.
"NewsDigest (u vlasništvu JX Press-a) vijest je pustio u 19:52, a TV postaje oko 20:30", napisao je na...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....