Digital Shapers

Direktor kompanije koja upravlja najvećom europskom mrežom influencera stiže u Zagreb

Divimove je u prvoj polovici 2019. zabilježio 12 milijardi pregleda na YouTubeu, a ima više od 300 milijuna registriranih pretplatnika kod svojih 900 influencera
Tobias Schiwek, izvršni direktor Divimovea
 Digital Shapers Press
Divimove je u prvoj polovici 2019. zabilježio 12 milijardi pregleda na YouTubeu, a ima više od 300 milijuna registriranih pretplatnika kod svojih 900 influencera

Tobias Schiwek, izvršni direktor vodeće europske multiplatformne mreže na YouTubeu Divimove, na trećem će izdanju konferencije Digital Shapers pričati kako pravilno ciljati publiku prema različitim segmentima i kako povećati doseg do ciljne skupine preko različitih platformi.

Divimove je samo u prvoj polovici ove godine zabilježio 12 milijardi pregleda na YouTubeu, a ima više od 300 milijuna registriranih pretplatnika kod svojih 900 influencera u Njemačkoj, Španjolskoj, Nizozemskoj Italiji, Poljskoj i Francuskoj. Schiwek će, između ostalog, govoriti i o kreativnoj izvrsnosti koju isporučuju klijentima kako bi brendovi i influenceri pod njihovim okriljem rasli. Divimove je, primjerice, radio za Ikeu, Nestle, Volkswagen, Universal, Pumu, Gillette, Hyundai i brojne druge velike kom...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 08:08