Član HAK-a

Zbog duga od 6.000 kuna, kvar automobila u inozemstvu pretvorio se u pravu noćnu moru

'Nisam pristao na to, a iz Čebuhara su mi poručili da ako ne platim ili to prijavim da će mi zapaliti vozilo', objasnio je
Ilustracija
 CROPIX

Auto u kvaru, i to u stranoj zemlji noćna je mora za svakog vozača. Upravo to dogodilo se Puljaninu Mauriciju Percanu koji je krajem lipnja, točnije 28.6., sa svojim Mercedesom ostao u kvaru blizu Genove u Italiji. Budući da je član HAK-a i ima karticu model Europa, zatražio je repatrijaciju vozila iz Italije, na što ima pravo jednom za vrijeme trajanja članstva. Kazao je da se u HAK-u informirao hoće li imati dodatnih troškova (kartica pokriva iznos do 5.000 kuna, op.a.), na što su mu iz HAK-a, kako on tvrdi Glasu Istre, višekratno odgovorili da neće.

HAK-ov ugovorni partner Čebuhar grupa iz Vrata dovezao je vozilo u Hrvatsku, no Percanov Mercedes nije, kako je on planirao, završio u riječkom servisu. Štoviše, ni dva mjeseca nakon što je vozilo došlepano u Hrvatsku, Percan ne može do njega jer ga je HAK-ov partner odvezao k sebi, a Čebuhar grupa od Percana traži da mu refundira troškove koji premašuju bonus koji pokriva HAK.

- Moje vozilo je najprije preuzela vučna služba talijanskog poduzeća, a potom je 11. srpnja po njega došao vozač vučne službe poduzeća Čebuhar grupa i odvezao ga u Hrvatsku. No, umjesto da automobil odveze u jedan riječki servis, odvezao ga je u krug svoje firme. Od mene je tražio da mu platim oko 7.000 kuna na ime dodatnih troškova. Nisam pristao na to, a iz Čebuhara su mi poručili da ako ne platim ili to prijavim da će mi zapaliti vozilo. Odbijali su bilo kakvu suradnju. Ponovno sam nazvao HAK i od njih tražio objašnjenja. Tek kad su shvatili što se događa, počeli se ograđivati od svog partnera, ispričao je Percan.

Iz Čebuhar grupe, uz opravdanja da imaju puno posla i da direktora nema, nisu htjeli davati nikakve izjave.

Odgovor HAK-a

Kontaktni centar Hrvatskog autokluba ja s g. Percanom do 15. srpnja 2019. vodio ukupno 16 razgovora. G. Percan je u više navrata postavio pitanje troškova repatrijacije. U razgovoru od 5. srpnja g. Percan je prihvatio objašnjenje dispečera Kontaktnog centra da su troškovi repatrijacije pokriveni do iznosa od 5.000 kuna. Tijekom spomenutih razgovora snimljeni su i netočni navodi Percana da su mu tri dispečera kazala da ima pokrivene sve troškove repatrijacije. Dispečeri Hrvatskog autokluba ispravno su upoznali g. Percana s uvjetima i načinom ostvarivanja članskih pogodnosti i prije početka njihove organizacije i izvršenja, navodi se u odgovoru HAK-a koji potpisuje Alan Vojvodić.

Vojvodić također navodi da je ukupni trošak repatrijacije automobila Mauricija Percana iznosio 11.018.18 kuna pa razlika od članskog bonusa od 5.000 kuna koju Percan mora podmiriti Čebuhar grupi iznosi 6.018.18 kuna.

Policija: Nisu utvrđeni elementi kaznenog dijela

Budući da je Percan policiji prijavio iznudu od strane Čebuhar grupe, oglasila se i PU istarska.

'Možemo potvrditi da smo zaprimili prijavu oštećenog te obavili provjere. Prema zasad dostupnim podacima u ovom slučaju, ne bi se radilo kaznenom djelu za koje se kazneni postupak pokreće po službenoj dužnosti, navodi se u odgovoru istarske policije

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 22:56