Gdje je zapelo?

Zašto su u Hrvatskoj online trgovine daleko od onih u SAD-u i kako će se dalje razvijati?

Famozna 'amazonizacija' u kod nas još nije zaživjela, naročito u prehrambenim lancima
Ilustracija
 Profimedia, SIPA USA, Wavebreak
Famozna 'amazonizacija' u kod nas još nije zaživjela, naročito u prehrambenim lancima

Kraj trgovina kakve znamo, blagajnice odlaze u povijest, bez posla ostaju tisuće ljudi... svaki dan nas bombardiraju apokaliptični naslovi o novom dobu kupovanja, prelasku na online trgovine i kraju jedne ere, ere fizičkog odlaska u kupnju.

U SAD-u se već ustalio termin “amazonizacije”, za trgovine bez blagajnica, gdje kupci samo uzimaju artikle i plaćaju ih preko aplikacije. Trgovine u Velikoj Britaniji i SAD-u, poput Marks & Spencer, Searsa, Toys ‘R’ Us, najavile su otpuštanje brojnih radnika jer su jednostavno izgubile bitku s online trgovinama, a Adidas je najavio da će u sljedećih nekoliko godina zatvoriti sve trgovine i fokusirati se na prodaju preko interneta.

A kakvo je stanje s trgovinama u Hrvatskoj? Hoćemo li i mi uskoro apsolutno sve kupovati uz pomoć nekoliko ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 10:46