Umjesto zbog iznosa računa i potrošnje, što je dugi niz godina bio najčešći razlog zbog kojeg su se korisnici telekomunikacijskih usluga žalili Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne usluge, na prvo su mjesto sada izbili prigovori koji se odnose na prijevremeni raskid ugovora, pokazuje izvješće Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (Hakom) za 2018. godinu, koje je u četvrtak prihvaćeno na sjednici Vlade.
Kad je u pitanju teleoperater s najvećim brojem sporova na 100.000 korisnika, na prvo je mjesto dospio Terrakom sa 17,3 spora na 100.000 potrošača, drugo je zauzeo Total TV sa 14,6 sporova, a na trećem je tvrtka OT.
Dobar sustav
U slučajevima najvećih i najpoznatijih teleoperatera, najveći broj sporova na uzorku od 100.000 potrošača ima A1, koji se nalazi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....