Trgovci su lani u Hrvatskoj ostvarili 35 milijardi kuna prihoda, što je porast od 3,2 posto u odnosu na godinu prije, a lider u maloprodaji i dalje je Konzum, kojeg slijede Lidl i Kaufland (Schwartz grupe), podaci su Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) na temelju istraživanja tržišta trgovine na malo u 2017. godini.
Istraživanje je provedeno na uzorku od 48 poduzetnika, koji po ostvarenim prihodima predstavljaju najznačajnije poduzetnike koji djeluju na tržištu trgovine na malo mješovitom robom u Hrvatskoj.
"Poduzetnici obuhvaćeni istraživanjem u 2017. su ostvarili 35 milijardi kuna prihoda, što znači da je tržište trgovine na malo obilježio snažnije izražen trend rasta u odnosu na godinu ranije, i to od 3,2 posto. Rast prihoda imalo je 39 poduzetnika, dok ih je sa...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....