Da se švedski div brze mode H&M konačno oporavlja jasno govori 8-postotni rast prodaje koji je zabilježio ovog ljeta. Riječ je o, kako piše Bloomberg, najvećem rastu prodaje u protekle tri godine koje su bile obilježene samo negativnim rezultatima.
Nekad omiljeni brend mnogih Hrvata svoja je skladišta u prošle tri godine koristio uglavnom za hrpu neprodanih artikala čija je vrijednost na kraju lipnja iznosila 4,2 milijarde dolara. No, iznadočekivana dobit od prodaje u prošlom kvartalu za 12 posto, odnosno na 8,94 milijardi dolara pokazuje da se kompanija ipak vraća na listu modnih maloprodajnih divova. Uz to, ove su godine narasle i dionice H&M-a za visokih 47 posto uslijed nadanja investitora da će se grupacija uistinu oporaviti od svojevrsne propasti koja je bila najavljivana....
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....