Putnici u zračnom prometu, pa tako i oni hrvatski, očito su iz godine u godinu sve svjesniji svojih prava te ih redovito konzumiraju.
Tako barem sugeriraju podaci iz posljednjeg izvješća Agencije za civilno zrakoplovstvo koja je prema europskim propisima nadležna za mirno rješavanje sporova nastalih u povodu prigovora putnika.
Kako su objasnili u izvješću za 2018. godinu, broj prigovora upućenih toj agenciji zbog nekih od mogućih problema u zračnom prijevozu iz godine u godinu raste, s time da je lani kulminirao.
Primjerice, agencija je zaprimila 172 prigovora zbog otkazanog leta što je, u odnosu na 2017. godinu, rast od 130 posto, ali i rast od 2400 posto u odnosu na 2013. godinu, kad je po toj stavci zaprimljeno samo sedam prigovora.
Zbog duljeg kašnjenja, pak, lani su pristi...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....