Poznati američki modni brend Gap, koji je slavu stekao svojim hudicama, tone u sve veće probleme. Nakon niza godina lošeg upravljanja, te zastarjelog dizajna, nekada ikonična marka počinje gubiti svoju staru slavu.
Kako prenosi CNBC, prihodi od prodaje za drugi kvartal ove godine koji su iznosili 4,1 milijardu kuna puno su manji od očekivanja, što je dovelo do pada dionica. Također, generalna prodaja pala je za 4 posto što je više od najavljenih 3,1 posto. Tako je modna kuća nastavila s padom prihoda od prodaje koje vuče još iz 2018. godine.
- Naša konkurencija sve je veća, a tržište postaje sve nemilosrdnije. Unatoč trenutno lošim brojkama uvjeren sam da ćemo i to preživjeti i dalje ostati konkurentni – istaknuo je izvršni direktor GAP-a Art Peck.
Iz kompanije poru...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....