Najveći britanski lanac robnih kuća Marks&Spencer bilježi novi pad prodaje odjeće i hrane, piše BBC.
U proteklih je šest mjeseci ukupna prodaja odjeće i proizvoda namijenjenih za uređenje doma u M&S-u pala za 2,7 posto, dok su trgovine starije od godinu dana prodale 2,9 posto manje hrane te 1,1 posto manje odjeće. Uz to, sami su upozorili da će i ostatak godine biti izazovan.
- Očekujemo slabo poboljšanje. Prodaja hrane je ispod naših očekivanja, ali mijenjamo poslovanje snižavanjem cijena stotine proizvoda - izjavio je izvršni direktor kompanije Steve Rowe dodavši da im je primarni cilj zaštititi “čaroliju M&S-a”.
Kako bi uopće mogli zadržati tu čaroliju i kompaniju živima, iz Marks&Spencera su napravili poslovnu strategiju kojom bi trebali uštedjeti oko 350 milijun...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....