Cjelonoćno kampiranje ispred trgovine, tučnjava zbog majice ili haljine, nemilosrdno guranje i kupovanje odjeće na kilograme neke su od asocijacija na Black Friday koji će se održati krajem ovog tjedna. Ovo su uobičajeni prizori u SAD-u, no koncept Crnog petka u Hrvatskoj je i dalje u začecima.
Naši su ga trgovci prihvatili tek u posljednje dvije godine, kaže direktorica Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore Tomislava Ravlić. Prije toga imali su popuste od 10 do 15 posto, koje prema Zakonu o trgovini i Zakonu u zaštiti potrošača imaju pravo organizirati bilo kada tijekom godine na najdulje tri dana.
- Pretprošle i prošle godine pojavili su se popusti od 50 do 70 posto, što se Hrvatima očito svidjelo. Naše analize pokazuju da su samo na Crni petak prošle godine potro...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....