OGLAŠAVANJE

U sljedećih pet godina Facebook i Google će zadržati tržišni duopol, udio Amazona će rasti

Britanska konzultantska tvrtka Juniper Research predviđa da će ključno područje za oglašivače postati usluge video streaminga

Ilustracija

 Justin Sullivan/AFP
Britanska konzultantska tvrtka Juniper Research predviđa da će ključno područje za oglašivače postati usluge video streaminga

Novo istraživanje tvrtke Juniper Researcha pokazuje da će se globalna potrošnja na digitalno oglašavanje gotovo udvostručiti u sljedeće četiri godine, usprkos brojnim promjenama koje su velike internetske kompanije morale uvesti zbog GDPR-a i tužbi koje su uslijedile zbog kršenja pravila.

Izvještaj o trendovima, ključnim prilikama i predviđanju kretanja tržišta digitalnog oglašavanja procjenjuje da će prihodi od mobilnih aplikacija činiti 56 posto globalne potrošnje digitalnog oglašavanja do 2026. godine. Također, predviđa se da će ukupna potrošnja na oglašavanje unutar mobilnih aplikacija iznositi 425 milijuna dolara, a oglašavanje na stolnim računalima 142 milijarde dolara zbog trendova preusmjeravanju potrošnje na mobilne uređaje i provedbi propisa o zaštiti podataka koji ut...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 13:46