S prvim danom 2022. godine na snagu su stupila nova pravila EU-a o digitalnom sadržaju i prodaji robe.
Od sada će potrošačima i poduzećima biti lakše kupovati i prodavati digitalni sadržaj, digitalne usluge i robu te 'pametnu proizvode' diljem EU-a, navodi Komisija.
"2022. počinje vrlo pozitivno za potrošače i poduzeća u EU-u. Potrošači u EU-u sada će imati ista prava u slučaju problema ili nedostataka s digitalnim sadržajem, digitalnim uslugama ili pametnim proizvodima kao i s bilo kojom drugom robom, gdje god da su kupili tu robu i usluge u EU-u", izjavio je povjerenik za pravosuđe Didier Reynders, "Usklađena pravila ne samo da jačaju prava potrošača, već će i potaknuti tvrtke da prodaju svoju robu i usluge diljem EU-a pružajući pravnu sigurnost. To će pomoći potrošačima u miliju...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....