Treća najveća agencija za istraživanje tržišta na svijetu, francuski Ipsos, objavio je da je preuzeo DotMetrics. Lani je taj startup ugovorio najveći hrvatski izvozni posao u marketinškoj industriji. S Ipsosom je osvojio 300 milijuna kuna vrijedan ugovor za mjerenje weba u Velikoj Britaniji od 2021. do kraja 2026., koje je naručio UKOM, organizacija koja okuplja britanske izdavače i oglašivače.
Didier Truchot, predsjednik Uprave Ipsosa, kaže da je oduševljen što su preuzeli Fistnet, tvrtku koja upravlja DotMetricsom. No, nije naveo vrijednost transakcije.
- U Ipsosu smo ponosni što možemo surađivati s Fistnetovim stručnjacima i zajedno ćemo ubrzati razvoj naših naprednih rješenja za mjerenje posjećenosti mobilnih i web sadržaja - kaže Truchot.
DotMetrics su osnovali...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....