CILJANO OGLAŠAVANJE

Europarlamentarci glasali o više od 100 amandmana. Najviše ih se ticalo oglašavanja koje se temelji na praćenju

Oglašavanje je glavni izvor prihoda za velike tehnologije, a u slučaju Facebooka, oglašavanje čini gotovo sav prihod

Axel Voss, jedan od tvoraca GDPR-a i njemački europarlamentarac 

 Martin Bertrand/Afp/Profimedia
Oglašavanje je glavni izvor prihoda za velike tehnologije, a u slučaju Facebooka, oglašavanje čini gotovo sav prihod

Prije finalnog plenarnog glasanja o Zakonu o digitalnim uslugama, europarlamentarci su glasali o više od 100 amandmana. Neki od njih uloženi su u zadnji tren i vrlo su važni. To je paket mješovitih prijedloga, od kojih su neki već odbačeni u odboru za zaštitu potrošača (IMCO) i sada vraćeni na plenarno glasanje, do umjerenijih verzija prijedloga mjera koje nisu uspjele osigurati većinu.

Amandmani koji se najviše spominju tiču se oglašavanja koje se temelje na praćenju.

Iako su neki slavodobitno izjavili da usvajanje ovih amandmana znači kraj uzimanja podataka građana u svrhu oglašavanja i pobjedu nad Facebookom, ustvari je riječ tek o prvom, dapače vrlo bitnom, koraku prema općoj zabrani personaliziranog oglašavanja.

Također, treba napomenuti da donošenje zakona i ama...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 02:53