Novi zakon

Vožnja Uberom do aerodroma poskupljuje, jeftiniji će biti i Cammeo i Eko taxi

Uber je morao pristati na velike promjene da postane legalan u Hrvatskoj
Taksiji i aplikacija Uber u krugu
 Željko Puhovski / Nikolina Vuković Stipaničev / Hanza Media
Uber je morao pristati na velike promjene da postane legalan u Hrvatskoj

Uber više nije Uber, barem ne prema originalnoj poslovnoj filozofiji. Iako iz hrvatske podružnice i dalje odbacuju bilo kakve usporedbe s taksi službom, stvarnost govori drugačije. Po cijenama su slični pa čak i skuplji od zagrebačkih konkurenata.

Vozači po novom moraju proći teorijski ispit kako bi dobili licencu, a njihovi automobili moraju ubuduće nositi prikladne taksi oznake. Tu su još i drugi obavezni međukoraci poput osnivanja firme ili obrta te ishođenje dozvole. U pravilu, sve što su do sada radili taksisti.

Nestala je “uberovska” filozofija gdje je jedan običan građanin mogao nakon posla upaliti aplikaciju i povesti par putnika na putu do doma te tako zaraditi nekoliko dodatnih kuna. U pravilu i dalje to može učiniti, ali sada mora uložiti puno više novca i vremena...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 23:56