Golemi potencijal

Sportska sponzorstva premašit će 300 milijardi kuna, no pravi rudnik zlata nije prepoznat

Analiza Two Circlesa pokazala je da postoji dodatnih 14 milijardi funti koje lige, timovi i turniri ne iskorištavaju
Nogometaši Bayerna fotografiraju se s kriglama Paulanera koji je njihov sponzor
 Michael Dalder / REUTERS
Analiza Two Circlesa pokazala je da postoji dodatnih 14 milijardi funti koje lige, timovi i turniri ne iskorištavaju

Iznos koji su kompanije spremne izdvojiti za sponzoriranje sportskih klubova, sportaša i događanja ove bi godine mogao doseći 35 milijardi funti (više od 300 milijardi kuna), ali prema novoj studiji, jedan sponzorski rudnik zlata još uvijek je nedovoljno iskorišten, piše BBC.

Naime, analiza agencije Two Circles pokazala je da postoji još dodatnih 14 milijardi funti (oko 120 milijardi kuna) koje lige, timovi i turniri ne iskorištavaju jer se još uvijek oslanjaju na zastarjele modele i pakete sponzorskih ugovora.

- Većina nositelja prava još uvijek ugovara sponzorske pakete kao što su to radili prije 20 godina: kao glavnu dobrobit za brendove nude im vidljivost putem TV prijenosa - istaknuo je šef agencija Gareth Balch te dodao kako sportske institucije moć digitalnog marketi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 03:57