Smanjiti porez za visoke plaće, povezati sveučilišta i investitore, poticati međunarodne veze s inovacijskim središtima, napraviti stazu za testiranje automobila...
Mjere, njih 19, za privlačenje inovativnih kompanija i talenata u hrvatsku autoindustriju koje je osnivač Rimac Automobila Mate Rimac iznio na nedavnoj konferenciji Američke gospodarske komore i Jutarnjeg lista o e-mobilnosti nisu nikakva znanstvena fantastika. Suvremene su, prate trendove, koje su bolji od nas davno prepoznali i pripremili teren. Poput Mađara koji su razvili pametnu mrežu mamaca za investitore pa sektor čini skoro 30 posto industrijske proizvodnje i zapošljava 180 tisuća radnika, poput Čeha koji 41 milijardu dolara prihoda ostvaruju od autoindustrije (Hrvatska manje od milijardu) ili Slovaka koji samo ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....