Hrvatska gospodarska komora je predstavila projekt "Riba Hrvatske - Jedi što vrijedi", čiji su ciljevi pomoć u plasmanu proizvoda hrvatskog ribarstva u inozemstvu, povećanje potrošnje ribe na domaćem tržištu i stvaranje brenda koji će pridonijeti većem vrednovanju proizvoda ribarstva.
Za aktivnosti tog projekta dosad je iz fondova EU povučeno oko šest milijuna eura, dok se za nastavak kampanje, ističu u HGK, očekuje povlačenje još desetak milijuna eura. Novac se, objašnjavaju u Komori, troši na nastup domaćih tvrtki u inozemstvu.
U HGK ističu da su trendovi u sektoru hrvatskog ribarstva pozitivni. Prošle je godine, naime,ukupan izvoz iznosio 144 milijuna eura, dok je suficit bio 46 milijuna eura. I dok hrvatski izvoz ribe raste, potrošnja ribe u Hrvatskoj znatno je manj...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....