Atlantic grupa ostvarila je u prvih devet mjeseci ove godine 3,88 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je 0,5 posto manje u odnosu na isto lanjsko razdoblje, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa skočila za 34,4 posto, na 319 milijuna kuna, stoji u izvješću kompanije objavljenom u utorak na stranicama Zagrebačke burze.
Pad prihoda izazvan je izostankom prihoda od prodaje privatnih marki u strateškom poslovnom području “Sportska i aktivna prehrana” unatoč značajnom rastu prihoda većine poslovnih i distribucijskih područja, navodi se u izvješću Atlantica.
Ističe se i to da bi, ako se isključi utjecaj prihoda od prodaje privatnih robnih marki u navedenom strateškom poslovnom području, organski rast prihoda iznosio 3,7 posto.
Na tržištu Hrvatske, najvećem tržištu te kompanije, Atlantic je u prvih devet mjeseci ove godine ostvario prihode od prodaje u iznosu od 1,3 milijarde kuna, što je 9,6 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.
Na tržištu Srbije prihodi su u istom razdoblju porasli za 5,6 posto, na 920,5 milijuna kuna, dok su slovenskom tržištu prihodi Atlantica dosegnuli 652 milijuna kuna, što je 4 posto više nego u prvih devet mjeseci prošle godine.
I na ostalim tržištima u regiji tvrtka je zabilježila rast prihoda, no na ključnim europskim tržištima, koja uključuju Njemačku, Švicarsku, Austriju i Švedsku, prihodi su u prvih devet mjeseci ove godine pali za 39 posto na godišnjoj razini, na 210 milijuna kuna.
Oštro su, više od 24 posto, na 124 milijuna kuna, pali i prihodi Atlantica na tržištu Rusije i Zajednice neovisnih država (ZND), što je prije svega posljedica pada prihoda od prodaje dječje hrane, navodi se u izvješću.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....