Dinamična prodaja

Poznati brend luksuzne robe u dva mjeseca zabilježio prihode od 1,6 milijardi eura

Dvoznamenkasti rast prihoda u drugom tromjesečju mogu zahvaliti kineskom tržištu
Hermes torba, ilustracija
 Profimedia, Alamy

Iako globalne trgovinske napetosti loše utječu na poslovanje mnogih kompanija, proizvođač luksuzne robe Hermes ostvario je dvoznamenkasti rast prihoda u drugom tromjesečju, djelomično zahvaljujući i kineskom tržištu.

U razdoblju od travnja do kraja lipnja ove godine ta kompanija ostvarila je rast prihoda za 14,7 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 1,67 milijardi eura.

U prvoj polovini godine, pak, prihodi od prodaje uvećani su za 15,1 posto, na 3,28 milijardi eura.

"Prodaja Hermesa bila je vrlo dinamična u prvoj polovini 2019. godine, u svim regijama i u svim poslovnim područjima", naglasio je izvršni direktor Axel Dumas.

Po rastu prihoda predvodilo je azijsko tržište bez Japana, i to za 18,6 posto u drugom tromjesečju, "s pozitivnim zamahom u kontinentalnoj Kini i dvoznamenkastim rastom u svim drugim zemljama regije", naveo je Hermes u priopćenju.

U Japanu i obje Amerike prihodi od prodaje tog luksuznog branda uvećani su za gotovo 10 posto.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 10:06