Rezultati prvog polugodišta

Podravka ostvarila dobit od 140 milijuna kuna, najveći rast prodaje na zapadnim tržištima

Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke
 Podravka

Pozitivni trendovi u poslovanju Podravke iz prvog ovogodišnjeg tromjesečja nastavljeni su i u drugom tromjesečju pa je prvo polugodište ove godine Podravka zaključila s neto dobiti od 140 milijuna kuna, što je 16,1 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.

Ostvareni je rezultat, ocijenili su u Koprivnici, prvenstveno posljedica organskog rasta kompanije te nadzora nad operativnim troškovima. Sve je to, dodaju u Podravci, rezultiralo dvoznamenkastim rastom profitabilnosti.

"Riječ je o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti prvoga polugodišta u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti, što dodatno potvrđuje uspješnost poslovanja Grupe Podravka u prvom polugodištu", ocijenili su u Podravci. Dodali su i da je nastavljeno razduživanje kompanije pa su kreditne obveze smanjenje za 144,1 milijun kuna.

Grupa Podravka je u prvom polugodištu ostvarila ukupne prihode od oko 2,14 milijardi kuna, što je 5,1 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, stoji u priopćenju Podravke. Rast prihoda ostvarila su oba poslovna segmenta Podravke - Prehrana i Farmaceutika, što je posljedica, ocjenjuju u Koprivnici, povećanih prodajno-marketinških aktivnosti i potražnje za novim proizvodima.

Segment Prehrane u prvih je šest mjeseci ove godine ostvario prihode u iznosu većem od 1,68 milijardi kuna, ili 5,1 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Najveći rast ostvario je poslovni program Riba, 17 posto, zatim Dječja hrana, slastice i snack, 11,2 posto, i Kulinarstvo, pet posto.

Segment Farmaceutika u prvih je šest mjeseci uprihodovao nešto više od 455 milijuna kuna, što je 5,2 posto više nego u istom lanjskom razdoblju. U Podravci pritom ističu rast prodaje vlastitih brendova na hrvatskom i ruskom tržištu. U kategoriji Bezreceptnog programa rast prodaje u prvom je polugodištu iznosio 9,1 posto, dok su Lijekovi na recept ostvarili rast prihoda od prodaje od dva posto, a Ostala prodaja rast od čak 16,4 posto, podaci su iz Podravkina priopćenja.

Gledano po područjima prodaje, najveći rast, 13,2 posto, zabilježen je u regiji Zapadne Europe i prekooceanskih zemalja, čime Podravka nastavlja jačati svoju prisutnost na zapadnim tržištima. Rast prihoda od prodaje u Istočnoj Europi u prvih je šest ovogodišnjih mjeseci iznosio devet posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, a u regiji Adria, koja je za Podravku najvažnije tržište, rast je iznosio 4,8 posto.

Nadzorni je odbor Podravke danas potvrdio nerevidirane rezultate Podravkina poslovanja u prvom polugodištu ove godine te je, ističe se u priopćenju, izrazio veliko zadovoljstvo ostvarenim. Fokus menadžmenta i u nastavku godine će biti na tradicionalnim tržištima na kojima je Podravka etablirani proizvođač, zatim na ulaganju u daljnji razvoj vlastitih brendova, kao i na učinkovitom upravljanju troškovima, zaključili su u Koprivnici.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 23:55