Kupci u Hrvatskoj na kioscima najčešće kupuju novine i bonove za mobitel, pokazuje novo istraživanje magazina Ja Trgovac i agencije Hendal.
Prema tom istraživanju, koje su Ja Trgovac i Hendal proveli u travnju na uzorku od 400 ispitanika, starijih od 16 godina, 22,3 posto ispitanika kaže da na kioscima kupuje tiskovine. Slijede bonovi za mobitel, koje kupuje 21,4 posto ispitanika. Na trećem su mjestu cigarete, koje na kioscima kupuje 15,6 posto ispitanika, i karte za prijevoz, koje na kioscima kupuje 14,4 posto potrošača. Peto mjesto drže slatkiši, koje kupuje 13,4 posto ispitanika, i pića, koje kupuje samo 4,2 posto ispitanika, pokazuju podaci istraživanja.
Veći dio potrošača, njih 58,6 posto, kioske koriste i za dodatne usluge, koje se nalaze u njihovoj ponudi. Riječ je, pr...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....