Victoria's Secret

Luksuzni brend donjeg rublja pred krahom: 'Napravili su dvije velike pogreške!'

Izgubili su lojalnost mnogih žena koje su se okrenule znatno udobnijim modelima
Adriana Lima na modnoj reviji brenda Victoria's Secret
 Mike Segar / REUTERS
Izgubili su lojalnost mnogih žena koje su se okrenule znatno udobnijim modelima

Poznati brend ženskog donjeg rublja Victoria's Secret oglušio se na zahtjeve tržišta koje sve više traži udobnije i ležernije, a manje seksipilne komade po kojem je taj brend planetarno poznat i zbog toga bi mogao skupo platiti, piše CNBC.

Dionica kompanije L Brands, tvrtke majke Victoria's Secreta, kraj trgovanja na njujorškoj burzi jučer je dočekala u minusu od 4,60 posto, dok je u jednom trenu tijekom četvrtka cijena dionice pala i za skoro osam posto. Rezultat je to objave razočaravajućih poslovnih rezultata kompanije u posljednjem, blagdanskom kvartalu, prošle godine. Neto prihod L Brandsa iznosio je 540 milijuna dolara, što je značajan pad u usporedbi sa 664 milijuna dolara prihoda u istom razdoblju godinu prije. Pritom je najslabija karika bio upravo brend Victoria's Secre...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 13:42