Poznati brend ženskog donjeg rublja Victoria's Secret oglušio se na zahtjeve tržišta koje sve više traži udobnije i ležernije, a manje seksipilne komade po kojem je taj brend planetarno poznat i zbog toga bi mogao skupo platiti, piše CNBC.
Dionica kompanije L Brands, tvrtke majke Victoria's Secreta, kraj trgovanja na njujorškoj burzi jučer je dočekala u minusu od 4,60 posto, dok je u jednom trenu tijekom četvrtka cijena dionice pala i za skoro osam posto. Rezultat je to objave razočaravajućih poslovnih rezultata kompanije u posljednjem, blagdanskom kvartalu, prošle godine. Neto prihod L Brandsa iznosio je 540 milijuna dolara, što je značajan pad u usporedbi sa 664 milijuna dolara prihoda u istom razdoblju godinu prije. Pritom je najslabija karika bio upravo brend Victoria's Secre...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....