Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do četiri posto udjela u maloprodaji, ali je više ugrozio male trgovine nego "velike igrače", objavili su u ponedjeljak beogradski mediji.
Prema ranijim procjenama državnog Povjerenstva za zaštitu konkurencije, prognozirano je da će Lidl vrlo brzo zauzeti od 5-7 posto tržišta u Srbiji i tako umanjiti udjele vodećih lanaca, belgijskog Delhaizea, koji je 2016. po prihodima od lanca trgovina Maxi imao 21 posto prihoda ukupnog tržišta, te Mercatora, u čijem su sastavu IDEA, kao srpski pandan Konzumu, te megamarketi Roda, s ukupno 16 posto.
Neovisni stručnjaci i ekonomisti tvrdili su, kada je Lidl došao u Srbiju, da bi vodeća njemačka maloprodajna kom...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....