Uzdrmali tržište

Lidl u Srbiji za dva mjeseca osvojio oko četiri posto tržišta, cijene pale za 20 posto

Stručnjaci su tvrdili kako bi Lidl kroz dvije godine mogao preuzeti 10 do 15 posto tržišta
Poslovnica Lidla u Srbiji
 Lid Srbija, Facebook
Stručnjaci su tvrdili kako bi Lidl kroz dvije godine mogao preuzeti 10 do 15 posto tržišta

Njemački trgovinski lanac Lidl je, dva mjeseca nakon ulaska u Srbiju, uzdrmao tržište maloprodaje, preuzevši od konkurencije tri do četiri posto udjela u maloprodaji, ali je više ugrozio male trgovine nego "velike igrače", objavili su u ponedjeljak beogradski mediji.

Prema ranijim procjenama državnog Povjerenstva za zaštitu konkurencije, prognozirano je da će Lidl vrlo brzo zauzeti od 5-7 posto tržišta u Srbiji i tako umanjiti udjele vodećih lanaca, belgijskog Delhaizea, koji je 2016. po prihodima od lanca trgovina Maxi imao 21 posto prihoda ukupnog tržišta, te Mercatora, u čijem su sastavu IDEA, kao srpski pandan Konzumu, te megamarketi Roda, s ukupno 16 posto.

Neovisni stručnjaci i ekonomisti tvrdili su, kada je Lidl došao u Srbiju, da bi vodeća njemačka maloprodajna kom...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 21:06