5P – Pet Pravila

HURA predstavila komunikacijski vodič:Treba komunicirati i očuvati gospodarske aktivnosti

HURA je sumirala pet ključnih točaka koje objašnjavaju zašto je sada posebice važno nastaviti komunicirati.
Ilustracija: Pliva, ured za financije
 Tomislav Kristo / CROPIX

Nastavno na izjavu ministra Darka Horvata u kojoj je pozvao na nastavak svih mogućih komercijalnih aktivnosti, pritom ističući kako „gospodarske aktivnosti ne smiju stati“, HURA je objavila komunikacijski vodič pod nazivom 5P – Pet Pravila Pametnog Prebrođivanja Pandemije u tržišnim komunikacijama.

Radna skupina Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!) sumirala je pet ključnih točaka koje objašnjavaju zašto je sada posebice važno nastaviti komunicirati. U vodiču se može vidjeti kako to u doba pandemije rade veliki svjetski oglašivači, ali i pronaći podaci koji ukazuju na nagli ekonomski rast koji je uvijek slijedio nakon kriza izazvanih epidemijom.

„Misija onih koji ulažu u komunikacije jest da potiču projekte koji stvaraju bolje društvo. Ono što će potrošači cijeniti jesu upravo vrijednosti iza kojih smo stali danas, kada čitav svijet ponovo počinje razumijevati ono na što ponekad olako zaboravimo: važnost temeljnih i iskonskih odnosa, zdravlja, poštovanja, ljubavi prema bližnjima“, stoji u HURA-inu dokumentu.

U trenucima kad kriza uzrokovana koronavirusom, ali i potresom u Zagrebu, ostavlja sve jači utjecaj na gospodarstvo u cjelini, na udaru je posebno komunikacijska industrija – koja uključuje i medije te brojne druge gospodarske subjekte koji ili pružaju podršku ili se izravno bave tržišnim komunikacijama – stoga iz HURA-e poručuju da je odgovornost na cijeloj zajednici da se zajedno i aktivno bori za prevladavanje krizne situacije – odgovornim i pravodobnim komuniciranjem.

Odgovornost za očuvanje zdravlja, a potom i radnih mjesta te gospodarstva u cjelini leži na svima nama – ističu iz HURA-e.

Cijeli vodič možete preuzeti ovdje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 19:59