Širenje kompanije

AD Plastik ostvario je najavljivanu akviziciju i kupio Tisza Automotive iz Mađarske

Ostvarena akvizicija osigurat će daljnji rast AD Plastik Grupe i proširenje portfelja kupaca
AD Plastik tvornica
 Vojko Bašić / Hanza Media

Obistinila se akvizicija solinskog AD Plastika koju nam je više puta u razgovoru najavljivao Marinko Došen, Naime, društvo AD Plastik postalo je vlasnikom sto posto udjela Tisza Automotive Kft., mađarskog društva s ograničenom odgovornošću sa sjedištem u Tiszaújvárosu. Time AD Plastik ostvaruje ključne ciljeve poslovne strategije i srednjoročnog plana razvoja, a ova akvizicija osigurat će daljnji rast AD Plastik Grupe te proširenje portfelja kupaca.

Tisza Automotive proizvođač je plastičnih komponenti s više od 15 godina iskustva u automobilskoj industriji. Vodeći je dobavljač Suzukijeve tvornice u Mađarskoj, a osim Suzukija, najvažniji su kupci Bentley i Volkswagen čiji su dobavljač prve razine. Ključne tehnologije tvornice u Mađarskoj su injekcijsko prešanje i puhanje koje su kompatibilne s postojećim tehnologijama AD Plastik Grupe. Ima više od 400 zaposlenih, a proizvodni pogoni, skladišta i uredi protežu se na 22.400 metara kvadratnih. Tisza Automotive, kao dobavljač druge razine, proizvodi i za druge proizvođače automobila pa su na listi njihovih kupaca Rehau, APCB, Reydel, Hanon Systems, Vernicolor, Mitsuba, Heycoustics i drugi.

„Potencijalne akvizicije razmatrali smo i najavljivali duže vrijeme i to je dio naše poslovne strategije. Srednja i istočna Europa jedna su od najbrže rastućih tržišta u autoindustriji pa je Tisza Automotiv bio logičan izbor. Nalaze se na jako dobrom zemljopisnom položaju u odnosu na proizvođače automobila u tom dijelu Europe, imaju iskustvo u autoindustriji dobar portfelj kupaca te koriste i razvijaju iste tehnologije kao mi. Nakon dubinske analize kompanije, prepoznali smo njihov daljnji potencijal razvoja i rasta te pozitivne učinke preuzimanja. Ovom akvizicijom širimo portfelj svojih kupaca i stvaramo dobre preduvjete za ostvarenje planiranog rasta Grupe.“, izjavio je Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik Grupe.

Tisza Automotive nalazi se na jako dobrom zemljopisnom položaju u odnosu na proizvođače automobila u tom dijelu Europe, ima iskustvo u autoindustriji i dobar portfelj kupaca te koristi i razvija iste tehnologije kao društvo AD Plastik. U 2017. godini ostvarila je poslovne prihode veće od 20 milijuna eura, a u sljedećih pet godina planiran je njihov rast.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 12:29