Dobar posao

Počele su izradom naljepnica za vlastite zidove, a onda su odlučile pokrenuti biznis

'Možda ne treba puno novaca, ali svakako treba puno živaca, vremena, znanja i talenta'
Iva i Doroteja Kralj iz tvrtke Kralj Dizajn koja se bavi izradom naljepnica
 Boris Kovačev / CROPIX
'Možda ne treba puno novaca, ali svakako treba puno živaca, vremena, znanja i talenta'

Ustajanje u pola pet, obilaženje dobavljača za folije za naljepnice za zid pa drugog za latice za cvijeće, trećeg za okvire za slike, četvrtog za lampice... I tako gotovo svaki dan. Barem tisuću kilometara tjedno vlasnica brenda Kralj dizajn, Iva Kralj, prijeđe autom da bi nabavila materijal i kreirala naručeni proizvod. Bilo da je to veća naljepnica od mat folije za zid, automobil, izlog, manja naljepnica smiješnog lika iznad prekidača koji podsjeća da treba gasiti svjetlo, personalizirana slika u okviru, stolna lampa, božićna kuglica ili ruža u staklenom kavezu posvećena posebnoj osobi.

Iva danas vodi uspješan posao koji je počela s naljepnicama, a onda je krenulo sve ostalo, s posebnim naglaskom na personalizaciju koja je danas hit. I to je donijelo pravi boom u poslu...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 09:04