Prva takva nagrada

Otvorene prijave: Biraju se najbolji korporativni imidž i kampanje za zapošljavanje

Tvrtke koje sustavno upravljaju svojim imidžom uspješnije su i u ostvarivanju poslovnih ciljeva
Vladimir Benić, direktor Career Centra
 Davor Pongračić / CROPIX
Tvrtke koje sustavno upravljaju svojim imidžom uspješnije su i u ostvarivanju poslovnih ciljeva

CareerCentar, domaća digitalna platforma za efikasno provođenje procesa zapošljavanja pokrenula je izbor za Croatia's Best Employer Brand Awards 2019. Riječ je o nagradama koje će se dodjeljivati u čak 25 kategorija i to za najbolje kampanje izgradnje korporativnog imidža te jačanja strategije privlačenja i zadržavanja zaposlenika.

To je, u današnje vrijeme, kada sve više poslodavaca muku muči s pronalaskom i zadržavanjem kvalitetnog kadra, sve važnija stavka za uspješno poslovanje kompanija. Naime, tvrtke koje sustavno upravljaju svojim imidžom uspješnije su i u ostvarivanju poslovnih ciljeva, objašnjavaju u CareerCentru.

- Ovom nagradom želimo istaknuti važnost imidža poslodavca, jer ona obuhvaća projekte i aktivnosti usmjerene na stvaranje boljih radnih mjesta i or...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 11:17