Globusov menadžer tjedna

Nakon prodaje biznisa s dječjom hranom novo veliko poslovno preuzimanje sve je izvjesnije

 Goran Mehkek / Hanza Media
Što je postigao?

Možda je riječ postignuće ovdje ne baš najprimjereniji izraz, no odluka Emila Tedeschija, šefa i najvećeg dioničara Atlantic Grupe, da unovči još jedan poznati brend iz svog portfelja svakako zaslužuje poseban naglasak. Atlanticov niz dezinvesticija (laici bi rekli prodaja) nastavljen je s brendom dječje hrane Bebi. Za neobjavljeni iznos preuzela ga je beogradska Nelt Grupa, inače regionalni lider u ovom tržišnom segmentu. Bebi je jak brend na ruskom tržištu, lani je ostvario 11 milijuna eura prodaje, a zanimljivo je da je Atlantic prodao samo brend, dok proizvodne kapacitete zadržava.

Zašto je to važno?

Iako se ne zna vrijednost transakcije, prodaja Bebija vjerojatno će se prepoznati u ovogodišnjoj kompanijinoj bilanci. Ipak, od tog “one-off” financijs...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 09:58