Što je postigao?
Možda je riječ postignuće ovdje ne baš najprimjereniji izraz, no odluka Emila Tedeschija, šefa i najvećeg dioničara Atlantic Grupe, da unovči još jedan poznati brend iz svog portfelja svakako zaslužuje poseban naglasak. Atlanticov niz dezinvesticija (laici bi rekli prodaja) nastavljen je s brendom dječje hrane Bebi. Za neobjavljeni iznos preuzela ga je beogradska Nelt Grupa, inače regionalni lider u ovom tržišnom segmentu. Bebi je jak brend na ruskom tržištu, lani je ostvario 11 milijuna eura prodaje, a zanimljivo je da je Atlantic prodao samo brend, dok proizvodne kapacitete zadržava.
Zašto je to važno?
Iako se ne zna vrijednost transakcije, prodaja Bebija vjerojatno će se prepoznati u ovogodišnjoj kompanijinoj bilanci. Ipak, od tog “one-off” financijs...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....