SUBMARINE BURGER

Najpoznatiji hrvatski lanac burgera širi se na europsko tržište, otkrivaju i ambiciozne planove za 2022.

Prva ekspozitura u Rumunjskoj otvorena je po principu modela virtualnog restorana iz kojeg možete naručivati putem dostave

Alex Lazinica i Dragoljub Božović

Domaću tvrtku Submarine burger u proljeće ove godine Financial times uvrstio je na listu 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi. Iznimno priznanje bio im je samo vjetar u leđa kako bi nastavili širenje svog poslovanja.

Nakon što je lanac Submarine poslovnica otvoren u gotovo svim većim gradovima Hrvatske, njihovo poslovanje se širi na tržište Europe. Tako su upravo otvorili svoju prvu ekspozituru u glavnom gradu Rumunjske te time najavili veliko širenje koje im je u planu u 2022. godini, kako u Rumunjskoj, tako i u drugim europskim državama. Također najavljuju i veliko širenje na domaćem tržištu.

Prva ekspozitura u Rumunjskoj otvorena je po principu dark kitchens, odnosno modela virtualnog restorana iz kojeg možete naručivati putem dostavnih servisa. Pandemija je uvela i nove navike ali i načine konzumiranja hrane, stoga su koncepti dark kitchensa sve popularniji u svijetu. Daljnje širenje na Rumunjskom, ali i tržišta diljem Europe, planiraju preko fizičkih restorana, jer Submarine je poznat, kako po vrhunskim i svjetski nagrađivanim burgerima, tako i po zanimljivim interijerima koji uvijek odišu odličnom atmosferom.

- Veliko nam je zadovoljstvo što smo, nakon ovogodišnjeg vjetra u leđa od strane Financial Timesa, počeli širenje na inozemno tržište. Rumunjska nam je prvo tržište, a u 2022. planiramo otvoriti još nekoliko podružnica u Rumunjskoj, a paralelno nastaviti širenje i na druga tržišta po Europi. Izniman je posao ispred nas, ali i veliki su izazovi držati kvalitetu namirnica i brenda na tržištima koje još uvijek ne poznamo dovoljno, izjavio je Dragoljub Božović, osnivač i izvršni direktor Submarinea.

image

Submarine u Bukureštu

- Naše sedmogodišnje iskustvo rada na domaćem tržištu naučilo nas je kako se pozicionirati na tržištima koja planiramo osvojiti. Drago mi je da smo upravo mi postali prva hrvatska kompanija u food sektoru koja se širi na europsko tržište, a da pritom sve naše ekspoziture nisu franšize već ostaju u našem vlasništvu. Od Submarinea možete još puno očekivati, još će se čuti za nas, a cilj nam je da u svakom većem europskom gradu možete pojesti Submarine burger, dodao je Aleksandar Lazinica, osnivač i suvlasnik Submarinea.

Iz najbrže rastuće netehnološke tvrtke najavljuju velike planove za 2022. godinu, a ekspanzija na inozemna tržišta je nastavak njihove uspješne priče.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2024 22:00