Zaboravili ste strateški plan ključnog firminog projekta na stoliću u dnevnoj sobi ili ste zakasnili na sastanak s čelnicima uprave? Možda je vaše izvješće bilo slabije kvalitete ili niste uspjeli isporučiti traženo unutar zadanog roka? Nitko od nas nije savršen – pogreška se sigurno potkrala i najmarljivijim i najodgovornijim zaposlenicima svake tvrtke.
Unatoč tome što je uvijek teško priznati propust, studije su dokazale da su najuspješniji radnici oni koji znaju razlučiti kada i kako se ispričati svojim kolegama, piše Quartz.
Stručnjaci navode da ispriku suradnici rijetko kada interpretiraju kao znak slabosti svojih kolega. Doduše, njihovo prečesto korištenje uistinu može biti shvaćeno kao nedostatak samopouzdanja ili poslovne odgovornosti pojedinaca, ali priznav...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....