Mana ili vrlina

Kratak vodič kroz isprike u radnom okruženju; kada se i kako ispričati svojim kolegama?

Uvijek je teško priznati propust, ali pravi lideri znaju preuzeti odgovornost za svoje greške UČINILI STE NEKU POGREŠKU NA POSLU I NAVUKLI BIJES NADREĐENIH? Donosimo savjete koji će vam olakšati pri ispravljanju greške, a i vašim kolegama da vam ju oproste
Ilustracija; poslovni sastanak
 Profimedia, Alamy
Uvijek je teško priznati propust, ali pravi lideri znaju preuzeti odgovornost za svoje greške UČINILI STE NEKU POGREŠKU NA POSLU I NAVUKLI BIJES NADREĐENIH? Donosimo savjete koji će vam olakšati pri ispravljanju greške, a i vašim kolegama da vam ju oproste

Zaboravili ste strateški plan ključnog firminog projekta na stoliću u dnevnoj sobi ili ste zakasnili na sastanak s čelnicima uprave? Možda je vaše izvješće bilo slabije kvalitete ili niste uspjeli isporučiti traženo unutar zadanog roka? Nitko od nas nije savršen – pogreška se sigurno potkrala i najmarljivijim i najodgovornijim zaposlenicima svake tvrtke.

Unatoč tome što je uvijek teško priznati propust, studije su dokazale da su najuspješniji radnici oni koji znaju razlučiti kada i kako se ispričati svojim kolegama, piše Quartz.

Stručnjaci navode da ispriku suradnici rijetko kada interpretiraju kao znak slabosti svojih kolega. Doduše, njihovo prečesto korištenje uistinu može biti shvaćeno kao nedostatak samopouzdanja ili poslovne odgovornosti pojedinaca, ali priznav...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 07:32