Brendiranje

Košarkaš Luka Dončić postao turistički ambasador Slovenije. Ciljaju na goste iz Teksasa

Dončić samo na Twitteru ima 600.000 sljedbenika, a njihov broj još je veći na Instagramu
Luka Dončić
 Zeljko Hajdinjak / CROPIX
Dončić samo na Twitteru ima 600.000 sljedbenika, a njihov broj još je veći na Instagramu

Slovenski košarkaš Luka Dončić, član Dallas Mavericksa i jedan od najboljih mladih igrača u američkoj NBA ligi, izabran je za svojevrsnog ambasadora Slovenije, koja će njega i njegov klub koristiti za brendiranje svojih proizvoda, osobito na području turizma.

Prema ugovoru s Dončićem i njegovim klubom, koji je odobrio ured za komunikacije slovenske vlade, Slovenija će svoju robnu marku s promidžbenim geslom "I Feel Slovenia" u ovoj sezoni predstavljati tijekom najmanje 20 utakmica Dallas Mavericksa u njihovoj domaćoj dvorani American Airlines Center.

Prvo takvo predstavljanje Slovenije u Teksasu i SAD-u dogoovreno je za utorak 21. siječnja, kad u Dallasu gostuje ekipa Los Angeles Clippersa, prenose slovenski mediji.

Promidžba Slovenije preko Dončićeva kluba i njegovih prof...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2025 05:03