dugogodišnje iskustvo

Željka Mojzeš nova rukovoditeljica marketinga BIPE

Specijalizirana je za upravljanje brendovima i projektima i vođenje integriranih marketinških kampanji

Željka Mojzeš

 Matija Simicic

BIPA Hrvatska, jedan od vodećih lanaca drogerija na hrvatskom tržištu, imenovala je Željku Mojzeš novom rukovoditeljicom marketinga. Mojzeš ima skoro 20 godina iskustva u marketinškim komunikacijama i upravljanju timovima. Karijeru je započela u turizmu, nakon čega je 15 godina djelovala u FMCG sektoru, te četiri godine u telekomunikacijama, unutar kojih je između ostalog vodila i rebrending Vip-a u A1 na području brend i marketinških komunikacija.

U BIPU dolazi iz Algebra LAB-a, gdje je, uz upravljanje EU projektima, imala priliku surađivati s različitim tehnološkim timovima unutar Startup inkubatora. Specijalizirana je za upravljanje brendovima i projektima i vođenje integriranih marketinških kampanji.

"Drago mi je da sam se priključila dinamičnom BIPA timu, unutar kojeg ću svoje dugogodišnje iskustvo u marketingu usmjeriti daljnjem razvoju BIPA brenda i njegove pozicije na hrvatskom tržištu, kao i razvoju kompanije u cjelini", izjavila je Željka Mojzeš.

BIPA Hrvatska dijelom je REWE grupe i u Hrvatskoj djeluje od 2007. godine. Trenutno ima 125 poslovnica i zapošljava 780 djelatnika.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 06:49