RAST TRŽIŠTA

Treći HUDI Digitalni AdEx na DigitalPub Dayu otkriva koliko se u 2023. trošilo na digitalne oglase

Hrvatska udruga digitalnih izdavača će objaviti rezultate HUDI digitalnog AdEx istraživanja za 2023. godinu na drugom izdanju DigitalPub Daya

Digital Pub

 Hudi
Hrvatska udruga digitalnih izdavača će objaviti rezultate HUDI digitalnog AdEx istraživanja za 2023. godinu na drugom izdanju DigitalPub Daya

Istraživanje HUDI Digital AdEx otkrit će kolika je ukupna vrijednost oglašavanja na pretraživačkim platformama i društvenim mrežama koju su generirale velike kampanje, mala i srednja poduzeća te privatne osobe u 2023. godini. Od ove godine, HUDI Digital AdEx po prvi puta odvojeno prati i prihode od digitalnih oglasa u oglasnicima, a osim toga, predstavit će se koliko se ulagalo u display, video, native i specijalne projekte. Istraživanje je treću godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatske.

Ozren Kronja, izvršni direktor Hrvatske udruge digitalnih izdavača, najavljuje kako je, u usporedbi sa stagnacijom u 2022., u 2023. tržište raslo u svim područjima mjerenja. A koliko točno, najavljuju i...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 11:38