REZULTATI ISTRAŽIVANJA

Tek jedna trećina građana smatra da javne i privatne zdravstvene institucije djeluju za dobrobit društva

U vremenu pred nama upravljanje komunikacijom nameće se kao strateški važna funkcija za vraćanje povjerenja u zdravstvu

Ilustrativna fotografija

 -/Wavebreak/Profimedia/-/wavebreak/profimedia
U vremenu pred nama upravljanje komunikacijom nameće se kao strateški važna funkcija za vraćanje povjerenja u zdravstvu

Prema rezultatima iz istraživanja Nulti kvadrant provedenog krajem 2022. godine, u prosjeku tek svaki treći građanin vjeruje da zdravstvene institucije djeluju na društveno odgovoran način i u interesu društva. Taj je pokazatelj u skladu s trendom pada povjerenja građana u zdravstveni sustav, ali i državu i medije. U vremenu kontinuiranih promjena, pandemije, velikog nepovjerenja i pesimizma građana, transparentna i istinita komunikacija nameće se kao strateški važna funkcija svih institucija u zdravstvu – smatraju organizatori prvog regionalnog HealthComm Foruma, konferencije na kojoj će se 1. i 2. lipnja u Zagrebu okupiti renomirani stručnjaci iz područja zdravstva i komunikacija s ciljem vraćanja povjerenja građana u zdravstveni sustav. Konferenciju organizira HEALTH HUB, platforma k...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 06:40