Digitalni trijumfi

SoMo Borac: Pogledajte tko su ovogodišnji pobjednici s regionalne digitalne scene

Najinovativniji projekti iz Hrvatske i regije osvojili su prestižne nagrade na najvažnijem digitalnom događaju godine

SOMO Borac

Najinovativniji projekti iz Hrvatske i regije osvojili su prestižne nagrade na najvažnijem digitalnom događaju godine

Trinaesto izdanje nagrade SoMo Borac powered by Aleph, koju u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI) organizira tim SoMo Borca, još jednom je okupilo najbolje iz digitalne industrije regije. Ovogodišnja dodjela prestižnih nagrada održana je u zagrebačkom Mozaik Event Centru, gdje su se stručnjaci iz Hrvatske, regije i Europe susreli kako bi obilježili najuspješnije projekte i trendove koji oblikuju digitalni prostor.

Program je započeo konferencijskim dijelom s nizom inspirativnih predavanja i panela, dok je večer bila rezervirana za svečanu dodjelu nagrada u 18 kategorija koje slave kreativnost, inovaciju i učinkovitost u digitalnim komunikacijama.

Najbolji u SoMo Advertising kategoriji

SoMo Content

1. Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: “Moja veza” (Hrvatski Telekom)

2. Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)

3. ŽIŠKA i A1: “A1 Strašne priče iz rominga” (A1 Srbija)

SoMo Video Impact

1. Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)

2. McCann Beograd i Samsung Srbija: “Samsung Raspustolovina” (Samsung)

3. CTA komunikacije i Naturalis: “Najljepša priča iz prirode” (Cetina)

SoMo Growth

1. Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)

2. 404 agency i Hrvatski Telekom: “Perplexity AI” (Hrvatski Telekom)

3. Futura DDB i Alpe-Panon: “Pistacchio 2.0” (McDonald’s Slovenija)

SoMo Social Strategy

1. Pioniri Communications i Metalac AD: “Metalac: Tu tvit or not tu tvit?” (Metalac)

2. bold.group i Javni holding Ljubljana: “Ljubljanski potniški promet (LPP)” (Ljubljanski potniški promet (LPP))

3. Imago Ogilvy i Erste&Steiermärkische Bank: “Erste TikTok” (Erste&Steiermärkische Bank)

SoMo Tech by BYD

1. Media House i Apotekarska ustanova Lilly Drogerie: “Innovative Hyper-location campaign” (Lilly Drogerie)

2. Agencija 101 i Podravka: “Prva mešanica zacimb za slovenske jedi” (Maestro)

3. Imago Ogilvy i INA-Industrija nafte: “Bolje stati, nego zaspati” (INA)

Digital product by Fonoa

1. Shape 404 i Croatia osiguranje: “Easybook” (Mobilna aplikacija “Moja Croatia”)

2. Netgen i Prostoria: “Prostoria website” (Prostoria)

3. Renderspace i NLB: “NLB Digital transformation” (NLB)

SoMoRitanac

1. Via Media i Bingo Group: “Vrijeme je da stanemo!” (Bingo)

2. McCann Beograd i Autonomni ženski centar: “Zakuni se u zakon” (Autonomni ženski centar)

3. Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: “Moja veza” (Hrvatski Telekom)

SoMo TikTok

1. DROM agency i Fraport Slovenija: “Ljubljana Airport TikTok” (Ljubljana Airport)

2. Imago Ogilvy i Erste&Steiermärkische Bank: “Erste TikTok” (Erste&Steiermärkische Bank)

3. Cvoke i Kaufland Hrvatska: “Kaufland TikTok” (Kaufland Hrvatska)

Digital OOH

1. 404 agency i Hrvatski Telekom: “Young MultiSIM” (Hrvatski Telekom)

2. Futura DDB i Alpe-Panon: “Ture brez cenzure” (McDonald’s Slovenija)

Digitalna aktivacija

1. Degordian i HEINEKEN Hrvatska: “Match of a Lifetime” (Heineken)

2. Imago Ogilvy i Studenac: “Otkrij toplu vodu” (Studena)

3. ŽIŠKA i A1: “Mreža najvažnijih influensera” (A1 Srbija)

Digitalni mix

1. Communis i Bambi: “Mrvica strpljenja” (Plazma)

2. Imago Ogilvy i INA-Industrija nafte: “Bolje stati, nego zaspati” (INA)

3. Imago Ogilvy i Studenac: “Posljednji Guc Guc” (Studena)

Special Mention by Aleph

1. SeekandHit i Valamar Riviera: “Beyond Loyalty: Winning New Guests for Valamar” (Valamar)

Najbolji u SoMo Media kategoriji

Best Storytelling

1. RTL Hrvatska: “Dosje Jarak: Digital-only sezona” (Voyo Hrvatska)

2. Hrvatska radiotelevizija i CGM Films: “SRAM. Priča o mladima. Za mlade.” (Serija za mlade SRAM)

3. Telegram Media grupa: “Ono o čemu se ne priča” (Telegram)

SoMo Native

1. Telegram Media grupa: “Dječja posla” (Telegram)

2. Večernji list: ‘Žene koje mijenjaju Hrvatsku’ (Večernji list)

3. Večernji list: “Brain talk” (Večernji list)

Digital Design of the Year

1. Hrvatski Telekom: “tportal app” (tportal)

2. Srpsko Narodno Vijeće: “Redizajn portala Novosti” (Portal Novosti)

3. United Media: “N1 Info Website & App Redesign” (N1)

Best Media Feature

1. CME: “Voyo Sustainability Badge” (Voyo)

2. Nova TV: “Humanitarna razmjena & aukcija dresova 2024” (gol.hr)

Digital Product of the Year

1. Telegram Media grupa: “Prvi glas” (Telegram)

2. Putni Kofer: “Lansiranje nove medijske platforme Gastro Kofer” (Gastro Kofer)

HUDI Northern star

1. Agroklub – projekt ClientCentar@Agroklub

image

SOMO Borac nagrada Agroklubu

Najveća online redakcija istočno od Zagreba

Agroklub proglašen prvim dobitnikom HUDI Northern Star nagrade: primjer neovisnosti i inovacije

Ovog je vikenda na SoMo Borcu dodjeljena i prestižna nagrada HUDI Northern Star - priznanje koje slavi neovisnost, transparentnost i inovativnost digitalnog medijskog prostora. Prvi dobitnik ovog priznanja je Agroklub, medij koji je svojim primjerom postao orijentir domaće digitalne scene.

- 17 godina smo na medijskom tržištu, dišemo i radimo zajedno s našim proizvođačima hrane. S ove pozornice želim poručiti da živimo u kutu svijeta u kojem se jede sjajna hrana, ali nemojmo ju podrazumijevati - naglasio je direktor Agrokluba Vedran Stapić.

Agroklub je danas vodeća platforma za informiranje proizvođača hrane i stanovnika ruralnog prostora regije. Sa sjedištem u Osijeku te poslovnicama u Sarajevu i Novom Sadu, kroz tri izdanja, podrška je proizvođačima hrane u Hrvatskoj, ali i susjednim zemljama, Bosni i Hercegovini te Srbiji od 2008. godine. Putem web portala, mobilne aplikacije, tjednog newsletera i raznih društvenih mreža ova specijalizirana redakcija s 20-ak zaposlenih i velikom mrežom vanjskih suradnika (novinara) svakodnevno donosi provjerene i korisne informacije o poljoprivredi, inovacijama i ruralnim sredinama. Prema podatcima za prošlu godinu, 2024. Agroklub prosječno dnevno ostvari 57.000 posjeta, stoga znaju reći da svakog dana okupe jedan stadion poljoprivrednika. Nizom kvalitetnih i inovativnih projekata postavljaju trendove i moderniziraju način komunikacije u poljoprivredi.

Leticija Hrenković, voditeljica medijskih projekata, naglasila je važnost ljudi koji stoje iza svakog projekta, što je izazvalo ovacije publike.

- Ponekad trebamo influencere, marketing menadžere i komunikacijske stručnjake, ali svaki dan, tri puta dnevno trebamo poljoprivrednike – istaknula je Leticija Hrenković.

HUDI Northern Star nagrada uvodi nove vrijednosti u domaću digitalnu industriju, a ovom je nagradom Agroklub primjer i točku orijentacije za sve medije koji žele graditi održive, neovisne i inovativne digitalne projekte u budućnosti.

image

SOMO Borac nagrada Agroklubu

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 12:57