SOMO BORAC

Predvodnik revolucije digitalnih novina i voditelj dizajna u jednoj od najboljih brending agencija stižu na SoMo Borac

Na jedanaestom izdanju SoMo borca gostovat će, među ostalima, europski lideri digatne industrije

Francesco Cancellato

SoMo Borac powered by Httpool, koji se ove godine održava 11. godinu za redom, pozicionirao se kao događaj koji okuplja digitalnu zajednicu i nagrađuje najbolje radove digitalne industrije. Organizatori ističu kako će se po prvi puta događaj odvijati u formatu cjelodnevne konferencije koja će okupiti brojne stručnjake iz područja digitalnog marketinga.

Veliko ime iz svijeta medija zasigurno je Francesco Cancellato, glavni urednik internetskog časopisa Fanpage.it i član upravnog odbora Europskog centra za novinarstvo koji će održati predavanje “Slučaj Fanpage i novina u eri algoritama”. Nadaleko je poznat kao značajna osoba u području internetskog novinarstva, a kao glavni urednik Fanpage.it, jedne od vodećih internetskih novina, dosljedno pokazuje svoje iznimne liderske vještine i uredničku kompetenciju. Kao bivši glavni urednik portala Linkiesta.it, Francesco je odigrao ključnu ulogu u krojenju smjera publikacije i povećanju njezina dosega, učvrstivši svoju poziciju pouzdanog izvora vijesti i informacija za milijune čitatelja. Autor je i nekoliko naslova poput “Factor G. Why the Germans are right", "Neither exploited nor big boys. Solving the generational question to save Italy” i “Il Muro. 15 stories from the end of the cold war”.

Kao predavač na 11. izdanju SoMo Borca, publici će se predstaviti i Nico Wüst iz jedne od najznačajnijih brending agencija u Europi, STRICHPUNKT, sa sjedištem u Stuttgartu, u kojoj radi kao voditelj dizajn odjela te je odgovoran za daljnji razvoj dizajna i strategije u projektima brendiranja. Tijekom svoje karijere bio je zaposlen u MetaDesignu u Berlinu i Lost Boysu u Amsterdamu, a 2005. godine došao je u STRICHPUNKT agenciju. Kao kreativni direktor i voditelj strategija bio je odgovoran za brending projekte najvećih kompanija, Audija, DFB-a, DHL-a i Commerzbanka. Osim što uspješno radi na projektima brendinga za klijente, predaje strategiju dizajna na akademiji za primijenjenu umjetnost, HTWG Konstanz.

image

Nico Wüst

Michael M.roth,micialmedia/

STRICHPUNKT je jedna od vodećih agencija za dizajn i brendiranje iz Njemačke. Imaju urede u Stuttgartu, Berlinu i Šangaju, a rade za klijente Audi, Deutsche Post DHL Group, Otto Group i Porsche, kao i za azijski brend električnih automobila, Weltmeister. U svom predavanju “Oblikovanje robnih marki u digitalnom dobu”, 17.11. Nico će se osvrnuti na razvoj digitalnih proizvoda i dijelova sadržaja koji slijede različite ciljeve i načela od izgradnje i upravljanja brendovima.

SoMo Borac najvažnija je nagrada za digitalne radove u regiji, ističe se u priopćenju, koja se dodjeljuje jedanaestu godinu zaredom. Suorganizator ovog događaja je i Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI). Konkurencija je iz godine u godinu sve jača, a stručni žiri sve brojniji. Nagrade se dodjeljuju u dva streama - SoMo Media koji okuplja digitalne izdavače iz najvažnijih regionalnih medija te SoMo Advertising koji okuplja zajednicu digitalnih marketingaša iz cijele regije.

Sve novosti o SoMo Borcu možete pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu.

image

Francesco Cancellato i Nico Wüst

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. svibanj 2024 15:52