HTZ U NEW YORKU

Predstavljanje nove kampanje: U Hrvatskoj ostvareno 12 posto više noćenja Amerikanaca nego rekorde 2019.

Prezentacija Hrvatske i Slovenije u New Yorku za više od 40 američkih partnera

Predstavnici Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i Slovenske turističke organizacije (STO)

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Slovenska turistička organizacija (STO) u ovoj godini na tržištu SAD-a provode zajedničku kampanju „Naturally Yours - taste, feel, Love“ s ciljem još snažnijeg pozicioniranja Hrvatske i Slovenije kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija, javljaju iz HTZ-a. Riječ je o kampanji za koju je sredstva osigurala Europska komisija, a među predviđenim aktivnostima je i specijalizirana radionica za hrvatske, slovenske i američke partnere iz domene luksuznog turizma održana u New Yorku, koja je okupila gotovo 40 hrvatskih i slovenskih turističkih subjekata te više od 40 predstavnika američkih partnera, odnosno turoperatora i agencija s posebnim naglaskom na luksuzni segment.

„SAD predstavlja daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet, ali i tržište na kojem buduću poziciju Hrvatske želimo graditi u niši između Standarda i Premiuma. Upravo zato svoje komunikacijske aktivnosti usmjeravamo u isticanje hrvatske turističke ponude koja ima visoku vrijednost, odnosno obraćamo se turistima iz premium skupine potražnje. Vjerujemo u odlične promotivne efekte kampanje, ali i same radionice jer s kolegama iz Slovenske turističke zajednice imamo kvalitetnu suradnju što potvrđuju i dosad uspješno realizirane zajedničke suradnje putem kojih smo naše dvije zemlje promovirali na dalekim tržištima poput SAD-a, Kine i Australije. Ovu aktivnost iskoristit ćemo za dodatnu promociju Hrvatske, ali i kao odličnu priliku za dodatnim povezivanjem hrvatskih, slovenskih i američkih partnera“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, nadodavši kako su Amerikancima omiljene hrvatske destinacije Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar i Rovinj.

U sklopu radionice poseban je naglasak stavljen na turističke proizvode iz luxury i premium segmenta, kao što su priroda i prirodna baština, aktivni turizam, eno-gastronomija, kulturni turizam te lifestyle, dok sama kampanja, podsjećaju iz HTZ-a, obuhvaća zajedničku podstranicu na službenim stranicama Europske putničke komisije, aktivnosti digitalnog oglašavanja u renomiranim američkim medijima kao što su Conde Nast Traveler i Wanderlust te zasebnu YouTube kampanju za koju je kreiran zajednički promotivni video.

„Turisti iz dalekih zemalja često tijekom svojih putovanja žele upoznati i istražiti više od jedne države, zbog čega je važno udružiti snage sa susjednim zemljama, osobito pri promociji odredišta na dalekim tržištima. Nakon uspješnih nastupa s HTZ-om u Aziji i Australiji, odvažili smo se na zajedničku promociju u SAD-u te zahvaljujem hrvatskim kolegama na učinkovitoj suradnji. Svi se radujemo još učestalijim posjetima američkih turista na našim destinacijama“, poručila je Maja Pak, direktorica Slovenske turističke organizacije.

image

Karmen Novarlić iz Slovenske turističke organizacije

Uz Hrvatsku turističku zajednicu i njezino Predstavništvo u New Yorku, od hrvatskih subjekata radionici su prisustvovale turističke zajednice Istarske, Splitsko-dalmatinske i Ličko-senjske županije te gradova Split i Zagreb, a prisutni su bili i drugi turistički subjekti iz domene hotelijerstva i agencija. Okupljene su pozdravili i veleposlanici Republike Hrvatske i Republike Slovenije u SAD-u.

Na kraju priopćenja iz HTZ-a ističu kako je prema podacima sustava eVisitor s američkog tržišta u dosadašnjem dijelu godine u Hrvatskoj ostvareno 685.000 dolazaka i oko 2 milijuna noćenja. Navedeno u odnosu na prošlu godinu predstavlja rast od 33 posto u dolascima i 23 posto u noćenjima, dok u usporedbi s 2019. ovi podaci ukazuju na porast od 9 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima.

S druge strane, Amerikanci su do kolovoza 2023. u Sloveniji ostvarili 101.000 dolazaka i 228.000 noćenja, što predstavlja rast od 32 posto u dolascima i 30 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Do kraja godine očekuje se ostvarivanje još boljih rezultata od onih iz 2019. godine, kada je zabilježeno gotovo 149.000 dolazaka i više od 323.000 noćenja američkih turista.

Dodajmo kako će se tijekom današnjeg dana za američke partnere, medije, turoperatore i agente održati i posebna eno-gastronomska prezentacija Zadra koju, uz podršku HTZ-a, organizira TZ grada Zadra.

image

Radionica HTZ-a u New Yorku

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2024 23:40