Nakon vrlo uspješne 2023. godine, Perutnina Ptuj-Pipo iz Čakovca i u 2024. nastavila je s uspješnim poslovanjem. Prodajni rezultati za prvu polovicu godine obuhvaćaju 19,3 posto volumenskog rasta u odnosu na prethodno razdoblje, dodatno jačanje tržišne snage njihovih dvaju brendova, Međimursko pile i Poli, te društveno odgovorno poslovanje. Ujedno su zaključenjem nekoliko kapitalnih projekata - gradnjom dviju novih farmi - počeli s realizacijom zacrtane dugoročne strategije poslovanja kojoj je fokus na investicijama i domaćoj proizvodnji.
Zašto su PP-ovi brandovi posebni
Što se tiče razvoja brendova, Perutnina Ptuj-Pipo Čakovec primarno je fokusirana na vlastitu proizvodnju i proizvode usmjeravaju isključivo prema hrvatskim kupcima i potrošačima. Najveći izazovi s kojima se ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....