STRATEŠKO ŠIRENJE

Nelt Grupa otvorila tvornicu u Luandi: vrijednost investicije je 20 milijuna eura FOTKA

Glavni cilj Nelt Grupe na hrvatskom i slovenskom tržištu je bio plasman proizvoda iz novoizgrađene tvornice Baby Food Factory pod brendovima Nutrino Baby i Nutrino LAB

Milena Vušak

Glavni cilj Nelt Grupe na hrvatskom i slovenskom tržištu je bio plasman proizvoda iz novoizgrađene tvornice Baby Food Factory pod brendovima Nutrino Baby i Nutrino LAB

Tvrtka Candy Factory, čiji je suvlasnik kompanija Nelt LDA, članica Nelt Grupe iz Beograda, dovršila je investiciju vrijednu 20 milijuna eura u novi proizvodni pogon u Luandi gdje trenutačno zapošljava 90 radnika. Podsjetimo, Nelt je prošle godine otvorio ured u Hrvatskoj. Iz kompanije otkrivaju kako su pokrenuli razgovore s nekoliko stručnjaka iz Hrvatske za koje smatraju da bi znanjem i iskustvom iz hrvatske konditorske industrije mogli doprinijeti unaprjeđenju poslovanja u pogonima Nelt Grupe u Africi.

Proizvodni kapacitet tvornice bombona, lizalica i žvakaćih guma Candy Factory u Luandi je 6.700 tona godišnje. Ključni brendovi su Oko i Jakare koji su, kako ističu iz Nelt Grupe, koncipirani u angolskom duhu, te su i komunicirani i prihvaćeni kao autentičan angolski brend....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 01:25