Hrvatski proizvođači i dalje ostvaruju izvrsne rezultate kada je riječ o prodaji vlastitih proizvoda kroz SPAR prodajnu mrežu u Italiji, Austriji, Sloveniji i Mađarskoj. Ukupni "izvoz“ hrvatskih proizvoda u trgovinama SPAR-a porastao je u navedenim zemljama u odnosu na 2021. godinu 38,6 milijuna eura odnosno 36%, dok je ukupni ostvareni promet hrvatskih proizvođača kroz SPAR maloprodajnu mrežu preko 143 milijuna eura.
Najveći porast izvoza u 2022. zabilježen je u Austriji, navodi se u priopćenju, gdje je najviše rasla prodaja poznatih hrvatskih proizvoda poput Podravkine Linolade i Vegete te Atlanticove Cedevite. Značajan rast na austrijskom tržištu bilježe također Graševina Kutjevo i Badel Pelinkovac.
I na Slovenskom tržištu zabilježeni su izvrsni rezultati, a najveći rast ostvario je brend Violeta koji za SPAR proizvodi vlastitu marku vlažnih maramica. Podaci pokazuju da Slovenci vole i tradicionalne slavonske proizvode robne marke DOBRO koje plasira Žito d.o.o. Talijani i dalje ostaju vjerni hrvatskom bakalaru i Zigante tartufima, stoji u priopćenju.
"Ponosni smo što kroz SPAR prodajnu mrežu u Austriji, Sloveniji, Mađarskoj i Italiji hrvatskim proizvođačima osiguravamo izuzetno važan kanal distribucije i doprinosimo njihovom kontinuiranom rastu. Drago nam je da osim velikih domaćih proizvođača poput Podravke i Atlantica značajan rast putem SPAR prodajne mreže ostvaruju sve više srednjih te čak i malih tvrtki“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.
Među manjim proizvođačima u 2022. posebno su se istaknuli Gatarić grupa, lider u proizvodnji i distribuciji kancelarijskog i školskog materijala i opreme te balzam za usne Vimi i New Bakery, najveća europska tvornica baklava iz Donjeg Stupnika.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....