IZVANDREDNA SITUACIJA

Hanfa poziva osiguratelje na brzo i profesionalno postupanje prema ugovarateljima osiguranja

Ističu kako je nužno s osobitim razumijevanjem razmotriti sve zahtjeve klijenata i na njih pravovremeno odgovoriti

Škola na Šalati

 Ranko Suvar/Cropix
Ističu kako je nužno s osobitim razumijevanjem razmotriti sve zahtjeve klijenata i na njih pravovremeno odgovoriti

Zbog izvanredne situacije uzrokovane vremenskom nepogodom koja je zahvatila središnji i istočni dio Hrvatske, Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) poziva društva za osiguranje i posrednike u osiguranju da za prijavu šteta svojih osiguranika ponude maksimalne mogućnosti komunikacije i preuzimanja odštetnih zahtjeva u skladu sa svojim zakonskim i ugovornim obvezama. Na svojoj internet stranici objavili su kako to podrazumijeva prijavu i slanje fotografija i dokaza digitalnim kanalima, digitalno praćenje tijeka obrade zahtjeva, kao i besplatnu telefonsku liniju za tumačenje prava iz ugovora i za sve dodatne upite osiguranika.

Pritom posebno ističu kako je nužno s osobitim razumijevanjem razmotriti sve zahtjeve klijenata i na njih pravovremeno odgovoriti te brzo i ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 03:38