OSOBNE FINANCIJE I AI

Digitalno bankarstvo brzo i jednostavno

Uz napredne AI tehnologije radimo na inovacijama koje će dodatno unaprijediti korisničko iskustvo čineći bankarske usluge još osobnijima, učinkovitijima i sigurnijima, kažu u ZABI

Valentina Cvitković

 Darko Tomas/Cropix

Gotovo 70 posto klijenata Zagrebačke banke koristi bankarske usluge putem digitalnih kanala, a više od 95 posto svih transakcija provede se putem njih. Online bankarstvo putem m-zabe ima ugovoreno više od pola milijuna korisnika. U skladu je to s globalnim trendovima kontinuiranog rasta digitalizacije bankarskih usluga. Korisnici danas žele usluge dostupne 24/7 i digitalni novčanik, ali i jednostavnost, sigurnost, uštedu novca i vremena.

- Na globalnoj razini, ali i u Hrvatskoj vidljiv je rast digitalizacije financijskih usluga. Digitalni razvoj je osnova naše poslovne strategije, ali i potreba i nužnost našim klijentima. Rastom broja funkcionalnosti, naglasak se stavlja i na sigurnost digitalnog poslovanja, a Zaba ulaže maksimalne napore kako bi kreirala siguran, ali pojednostavljen proces prijave i korištenja aplikacije. Sigurnost i zaštita klijenata u procesu digitalnog bankarstva naš je imperativ - ističe Ivan Hećimović, direktor Alternativnih kanala Zagrebačke banke.

image

Ivan Hećimović

CROPIX

Jedan od fokusa UniCredit grupe je održiv način poslovanja, a to je i jedan od ciljeva kojem streme sve generacije klijenata, osobito generacija Z.

- Zagrebačka banka neprestano gleda unaprijed te sa zadovoljstvom najavljujemo da trenutno radimo na razvoju novih digitalnih funkcija koje koriste napredne AI tehnologije. Te inovacije dodatno će unaprijediti korisničko iskustvo čineći bankarske usluge još osobnijima, učinkovitijima i sigurnijima. Ostajemo predani održavanju pozicije na čelu industrije, pažljivo prateći globalne trendove i tehnološke napretke kako bismo osigurali da naši klijenti imaju pristup najboljem mogućem bankarskom iskustvu - otkriva Hećimović.

Valentina Cvitković, direktorica Digitalnih i direktnih kanala, ističe kako svjesni važnosti svake minute vremena klijenata u Zabi razvijaju niz digitalnih funkcionalnosti koje će učiniti poslovanje s bankom brzim i jednostavnim iskustvom. Klijentima su već dobro poznate usluge poput brzog i praktičnog plaćanja računa samo slikanjem QR koda s uplatnice te besplatnog slanja novca IziPay uslugom jednostavnim odabirom kontakta iz imenika ili unosom broja mobitela primatelja.

- Naši klijenti već nekoliko godina imaju mogućnost ugovoriti gotovinski kredit putem m-zabe, a tijekom prošle godine omogućili smo i ugovaranje putem videosastanka. Klijent se spoji linkom u dogovoreno vrijeme i ima mogućnost ugovaranja kredita bez dolaska u poslovnicu, a odgovore na sva pitanja može dobiti odmah i bez čekanja - pojašnjava Valentina Cvitković.

Korisnici m-zabe mogu ugovarati i niz drugih usluga bez dolaska u poslovnicu poput neživotnih osiguranja, štednje i paketa usluga, trgovati vrijednosnim papirima na svjetskim tržištima kapitala i investicijskim fondovima, kao i podijeliti jednokratne transakcije Individualnom Mastercard kreditnom karticom na rate. Dodatno, za klijente koji imaju potrebu doći u poslovnicu omogućeno je ugovaranje sastanka putem m-zabe jednostavnim izborom vremena i poslovnice koja klijentu odgovara.

- U planu imamo razvoj nebankarskih usluga koji će klijentima olakšati njihove svakodnevne potrebe u koje su uključena financijska sredstva. I najvažnije, u 2023. omogućit ćemo i potpuno digitalno ugovaranje tekućeg računa i zasnivanje klijentskog odnosa - najavljuje Valentina Cvitković.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 17:10