U samo dvije godine od lansiranja, LAQO po zarađenoj premiji zauzima vodeće mjesto na digitalnom osigurateljnom tržištu u Hrvatskoj. Web stranice mu je posjetilo 2,8 milijuna korisnika, više od 630.000 puta pokrenut je izračun cijene osiguranja, a 70 posto korisnika ima LAQO aplikaciju. Od lansiranja do danas, 75 posto prijavljenih šteta riješeno je potpuno digitalno, dok je najbrže obrađena i isplaćena šteta riješena u svega 17 sati. Sjajne rezultate LAQO ostvaruje i u programu prevencije LaqoPrevent koji klijente potiče na sigurniju vožnju te im je podijeljeno više od 1.500 nagrada.
Drugu godišnjicu ulaska na tržište LAQO obilježava još jednom inovacijom unutar aplikacije i programa LaqoPrevent: svi korisnici moći će pratiti emisije CO2 svojeg vozila i načina vožnje, ja...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....