HANZA HUB

Budućnost javnost prijevoza i beskontaktno plaćanje: ‘Hrvatsko tržište je spremno‘

Beskontaktno plaćanje dio je financijsko-tehnološke revolucije, a posljednjih nekoliko godina intenzivnije se preljeva i u Hrvatsku
Sudionici online panela
Beskontaktno plaćanje dio je financijsko-tehnološke revolucije, a posljednjih nekoliko godina intenzivnije se preljeva i u Hrvatsku

Beskontaktno plaćanje dio je financijsko-tehnološke revolucije, a posljednjih nekoliko godina intenzivnije se preljeva i u Hrvatsku. Koriste ga banke kroz mobilno bankarstvo, telekomi, promoviraju ga Google i Apple kroz usluge Google Pay i Apple Pay. U Hrvatskoj, oko 80% transakcija su danas beskontaktne, u optjecaju je malo manje od 9 milijuna kartica te je na tržištu oko 110 tisuća POS terminala.

Stoga je u organizaciji Hanza Medije i Mastercarda Hrvatske organiziran još jedan Hanza HUB ovog puta na temu 'Budućnost gradskog prijevoza i beskontaktno plaćanje'. Kao uvod u panel na kojem su sudjelovali Cosmin Vladimirescu, direktor kompanije Mastercard u Hrvatskoj, Tomislav Mihotić, državni tajnik Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture te Marko Jakopčević, voditelj S...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 12:47