PULS SEKTORA

Analiza cijena je pokazala veliku razliku između prehrane i neprehrane

Tek od jeseni možemo se ponovno početi navikavati na stabilnije cijene i one godišnje "indeksacije" s malim postocima

Ilustrativna fotografija

Tek od jeseni možemo se ponovno početi navikavati na stabilnije cijene i one godišnje "indeksacije" s malim postocima

U prva četiri mjeseca ove godine robu široke potrošnje građani plaćaju 17 posto više nego lani, dok je ukupan rast cijena na godišnjoj razini 14 posto. Trgovačke robne marke na godišnjoj razini skuplje su 1 posto, a "brendirani" proizvodi 19 posto. No, od početka ove godine rast cijena trgovačkih marki ubrzao se na 14 posto, dok su brendovi i dalje na plus 19 posto u odnosu na prva četiri mjeseca prošle godine.

Pokazala je to analiza koju je za specijalizirani portal Ja Trgovac proveo Ivan Junaković, voditelj razvoja poslovanja za Srednju i Istočnu Europu u agenciji NIQ, a vezano za kretanje cijena 150 najvažnijih kategorija namirnica i ostalih svakodnevnih potrepština u proteklih godinu dana (svibanj 2022. - travanj 2023.). Podaci se odnose na procjenu prodaje maloprodajno...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 10:22