Čuva radna mjesta

FOTO Bacio se u izradu vrlo traženog proizvoda i sada se ne stigne okrenuti od posla

U jednom popodnevu okrenuo se novoj proizvodnoj niši –izradi zaštitnih pregrada
Zoran Ralević, vlasnik tvrtke 'Plexi'
 Paun Paunović / HANZA MEDIA
U jednom popodnevu okrenuo se novoj proizvodnoj niši –izradi zaštitnih pregrada

Ne samo što rezolutno odbacuju antikorona-pleksiglase na terasama svojih objekata, ugostitelji diljem zemlje navode i kako za trošak od početnih 70 tisuća kuna, koliko im treba za zaštitno opremanje 200 četvornih metara površine, nemaju novca.

Totalno su u krivu, totalno netočno govore! Prava je istina kako bi ih zaštita objekata u skladu s naputcima došla puno više. “Pleksi” ne može stajati sam od sebe, on traži i držač koji bi ga učvrstio. A i on košta. Da ga kojim slučajem nema, prvi nalet maestrala bi prozirnu membranu otprhnuo kao perce po gostima. Doduše, ugostitelji ovaj podatak nisu ni mogli znati, jer se nisu konkretno ni raspitivali. Što opet i nešto drugo govori...

Zato smo to napravili novinari Slobodne Dalmacije, kod najangažiranijeg pleksi-obrađivača...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 01:56