SILVIJA BERGER

Elektrifikacija, digitalizacija i nove tehnologije postali su ključni pojmovi u autoindustriji

Porsche je svojom širokom ponudom pokrio veliki dio premium segmenta, a upravo su velika mogućnost individualizacije vozila, kao i odlično pozicioniranje modela donijeli rekordne prodajne rezultate u ovim izazovnim vremenima

Silvija Berger

 Porsche
Porsche je svojom širokom ponudom pokrio veliki dio premium segmenta, a upravo su velika mogućnost individualizacije vozila, kao i odlično pozicioniranje modela donijeli rekordne prodajne rezultate u ovim izazovnim vremenima

Svijet u kojem živimo se rapidno mijenja, a s tim promjenama mijenjaju se i potrebe naših kupaca. Oni su danas puno informiraniji i žele proizvod i uslugu koja u potpunosti odgovara njihovim potrebama i uvjerenjima. Imamo sreću zastupati takav brand koji je većini ljudi još uvijek pojam za ostvarenje dječjih snova, a istovremeno širi svoju paletu proizvoda kako bi proširio tržište na nove ciljne skupine.

Već prije nekoliko godina postavljena je i komunicirana strategija poslovanja, po kojoj će do 2025. polovica Porsche automobila biti hibridna ili električna, a do 2030. čak 80%. Prvi korak u tom smjeru bio je razvoj i plasiranje na tržište prvog potpuno električnog modela s Porsche logom. Taycan je pokrenuo rasprave, ali i vrlo brzo dokazao da struja nije "ubila" Porscheovu sp...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 22:01