Atlantic Grupa sa svojim brendovima Barcaffé, Grand kafa i Bonito vodeći je proizvođač kave u regiji i tržišni lider u kategoriji svježe pržene mljevene kave na tržištima Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine i Makedonije.
Kao najveće strateško poslovno područje (SPP) Atlantic Grupe, SPP kave ostvarilo je u prošloj godini prihod od prodaje u visini od milijardu i 136 milijuna kuna, što predstavlja 21 posto ukupnog prometa Grupe, a spomenuta dominantna pozicija u regiji ogleda se, među ostalim, i kroz 23.416 tona prodane kave u 2019.
U Hrvatskoj je brend Barcaffé jedna od vodećih robnih marki u kategoriji svježe pržene mljevene kave a značajnim tržišnim udjelom, dok je pripravak za brzu pripremu kave Barcaffé Black ‘n’ Easy prošle je godine zadržao stabilu tržišnu poziciju unatoč ulasku konkurencije te je ostvario količinski rast od 16 posto u odnosu na 2018.
- Barcaffé Espresso je zabilježio vrijednosni porast od devet posto u usporedbi s rezultatima iz 2018. i prisutan je u 3500 HoReCa objekata širom regije, a taj broj će se u narednim godinama značajno povećati - najavljuju u Atlantic Grupi.
U skladu s novim trendovima konzumacije, SPP Kava Atlantic Grupe snažno razvija Barcaffé&Go, moderan i popularan koncept koji pruža slobodu kretanja zajedno s izvrsnom kvalitetom Barcaffé espressa. U 2019. je ostvaren rast volumena od pet posto što rezultira s vrlo respektabilnih 13 milijuna napitaka u regiji ostvarenih kroz Barcaffé&-Go i partnerske prodajne koncepte (Kava na poti Petrol i Minute Mercator).
Svi ovi pokazatelji game proizvoda Barcaffé dolaze u godini kada taj brend slavi 50. obljetnicu postojanja. Naime, 8. svibnja 1970. u pogonu Droge Portorož kod Sečoveljskih solana u susjednoj Sloveniji prvi je put proizvedena kava Barcaffé od mješavine koju je pripremila tehnologinja Marija Tul.
Prvi proizvod brenda Barcaffé bila je svježe mljevena i pržena kava pakirana u vrećice od sto grama. Novonastali proizvod Barcaffé bio je moderan, drugačiji i bolji od svih vrsta kave obližnjih tržišta.
- Potražnja za Barcaffé kavom već je od početka bila velika i stalno je rasla - ističu u Atlantic Grupi, navodeći i jednu zanimljivost iz razvoja ovog brenda koja se pokazala vrlo bitnom za prepoznatljivost Barcafféa.
Naime, navode u Atlanticu, danas prepoznatljiva boja pakiranja Barcaffé kave izvorno je nastala od crvenoga pakiranja. U procesu tiskanja, početna crvena boja je slučajno zamijenjena ljubičasto-ružičastom magenta nijansom.
- Potrošači su ljubičasto-ružičastu magentu jako dobro prihvatili i od tada je magenta postala nezamjenjivi dio Barcaffé brenda - ističu u Atlantic Grupi.
Obilježavajući 50. obljetnicu Barcafféa, u Atlantic Grupi odlučili su dati svježinu i suvremeni izgled svom već popularnom pakiranju. Novi vizualni identitet, ističu, snažno je povezao sve kategorije svježe mljevene kave koje su sada ujedinjene u vizualno jasnoj i jednostavnoj strukturi suvremenog dizajna.
- Uz novi svježi izgled pakiranja Barcaffé je predstavio i novi logotip u sofisticiranoj bijeloj boji. Inovacija u dizajnu logotipa usklađena je sa svim kategorijama kave koje Barcaffé pokriva - napominju u Atlanticu.
Uz novi vizualni identitet, najavljuju u Atlanticu, Barcaffé je svim ljubiteljima kave pripremio i vrhunsku poslasticu, limited edition kavu Barcaffé 1970, 100 posto arabica.
- Mješavina dolazi s plantaže u Brazilu koju vodi Maria Auxiliadora Oliveira Diogo, a dio je projekta Delas čiji je fokus rodna ravnopravnost i osnaživanje žena u industriji proizvodnje kave. S obzirom na to da projekt želi dati glas i vidljivost ženama u industriji u kojoj su bile zanemarene, Barcaffé 1970, 100% arabica predstavlja počast svim ženama u svijetu kave - navode u Atlantic Grupi.
U Atlanticu skreću pozornost da iza novog, svježeg, suvremenog dizajna limenke Barcafféa za sve generacije stoji mlada ilustratorica Alja Horvat. Njezin prepoznatljivi stil, napominju u Grupi, već je osvojio međunarodnu scenu.
- Aljin dizajn odaje počast nekim prethodnim desetljećima, kojima je uspjela stvoriti novi imidž dajući im svježinu i modernost. Poštovanje spram prošlosti, s pogledom u budućnost - ističu u Atlanticu.
U prilog ocjeni da su kave Atlanticovih brendova bogate okusom, mirisom i jedinstvene arome, ide, među ostalim, ostvareno priznanje na lanjskom natjecanju Međunarodnog instituta za degustaciju kave u Milanu gdje je Barcaffé espresso osvojio dvije zlatne medalje za brendove Barcaffé Tradizione i Barcaffé Prestigio.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....